SZKOLNY KONKURS MATEMATYCZNY
- Szczegóły
31 stycznia 2024 roku chętni uczniowie klas IV - VI wzięli udział w Szkolnym Konkursie Matematycznym z podziałem na kategorie klasa IV, klasa V i klasa VI. Zmagania z zadaniami trwały 45 minut i stanowiły dla uczniów wyzwanie. Poniżej prezentujemy zwycięzców:
KLASA IV
1 miejsce - Karol Sładek
2 miejsce - Igor Michalski
3miejsce - Adam Gralka
KLASA V
1 miejsce - Radosław Cyris
2 miejsce - Paulina Palm, Marcel Supeł, Jakub WIlk
3miejsce - Nadia Lipok, Mateusz Nocoń. Kevin Gisman
KLASA VI
1miejsce - Marta Sładek
2 miejsce - Paweł Cyris
3miejsce - Emilia Moskała, Hanna Nowara
Serdecznie gratulujemy!
ZIMA W LESIE - SPOTKANIE Z LEŚNICZYM.
- Szczegóły
Zima w pełni. O tym, w jaki sposób zwierzęta leśne i ptaki przygotowały się do zimy w okresie jesiennym oraz w jaki sposób możemy im przetrwać zimę opowiadał uczniom z Sieroniowic leśniczy Pan Tomasz Rybak. Podczas piątkowego spotkania dzieci dowiedziały się m.in.: jakie gatunki zwierząt żyją w naszych lasach, które gatunki zwierząt są inwazyjne,na czym polega praca leśniczego. Z zainteresowaniem słuchaliśmy ciekawostek o zwierzętach. Wszyscy uzyskali odpowiedzi na zadane pytania. Nasz gość poruszył również temat związany z przestrzeganiem zasad bezpieczeństwa podczas spotkania z dzikimi zwierzętami. Ogromna wiedza Pana leśniczego,pasja z jaką opowiadał o zwierzętach i ciepłe podejście do dzieci sprawiły, że spotkanie to było wielką przyjemnością dla wszystkich. Mamy nadzieję, że wkrótce się spotkamy i wspólnie odbędziemy "podróż" do lasu, który okala naszą wioskę. Spotkanie z leśniczym zorganizowano w ramach realizacji projektu edukacyjnego "Jestem małym przyjacielem przyrody" oraz innowacji "Czytam z klasą - Lekturki spod chmurki" moduł II - "Bądź dobry dla zwierząt".
CYFROWA PODRÓŻ Z AVATAREM.
- Szczegóły
Styczeń jest miesiącem realizacji modułu 4 innowacji „Cyfrowa podróż z Avatarem”. Najpierw przedszkolaki zapoznały się z programem jigsawplanet: omówiliśmy narzędzia i zaprezentowałam dzieciom możliwości programu. Następnie wyszukaliśmy i pobraliśmy obrazek z darmowych stron (np. pixabay, freepik); potem nastąpiło wgranie ilustracji oraz ułożenie puzzli oraz budowanie dłuższych wypowiedzi na temat ułożonego obrazka. A na koniec zabawa z programem według własnej inwencji twórczej